Welcome, visitor! [Login

Premium WordPress Themes - AppThemes

Yokuş aşağı hata yakalamak

• Listed: 10 Ekim 2017 14:10

Description

Dramatik Dolomit dağlarıyla çevrili olan bu bölge, Birinci Dünya Savaşı’na kadar Avusturya’nın bir parçasıydı ve çikolata kutusu mimarisinin çoğunu elinde bulunduruyor. Kayak ya da 80 asansör ve 110 km piste World Cup kayak pistleri de dahil olmak üzere kötü değil.
Hotel Continental’de, yeni başlayanlara ait yamaçlardan birkaç dakika uzakta kalacağız. Benim otel balkonundan vadiye aşağı manzara muhteşem ve bana ne için olduğunu bir ipucu verdi.
Ertesi gün, anaokulu yamaçlarında bir günlüğümü eğitmen Claudio ile tanıştım. Temel tekniklerle beni konuştu ve 15 dakika içinde bebeğin yamacında koşmak üzere olduğum ikinci günüydü. Harika oldu. Kendime güvendi, rahat ve kendimden gurur duydum. Bana bir mini Everest’e benzeyen bir sonraki yamacımı gösterene kadar oldu.
Beni sürüklemek için dağın tepesine kaldırdığım için ikna edici bir miktarda İtalyan ikna ettim ve beni aşağı indirmek için daha da fazla bir şey aldım ancak aşağı indiğimde aşağı indi ve öğleden sonra gerçek bir his gibi hissettim Kayakçı kaslarım kasırga ettikten sonra biraz ağrımış olsa da. Mükemmel panzehiri keşfettim.

Selva, yakınlardaki Ortisei’deki Hotel Adler’de, South Tyrol’un en büyük spasında, 11.480 fit büyüklüğünde bir şımartıcı alana ev sahipliği yapıyor. Jakuzide yüzen bir nemlendirici süt ve bal banyosu yaptıktan sonra Ayurveda tam vücut masajı yaptım. Zor bir günün kayak sonrasında tonik. Selva’ya döndüğümüzde, Club Cristina’daki gece hayatını örnekledik ve orada bir karaoke maçında yerli halkı ağırlamaya son bulduk.
Ertesi sabah, Claudio ve ben daha zorlu Piz Sella yamaçlarına kayak otobüsü atladık. Herhangi bir endişe, çevremizdeki canlandırıcılık ve saflıktan ötürü aşırı derecede güçlüydü. Şimdiye dek Claudio’yu takip ettim ama şimdi liderlik etme sırası buydu. Direklerimi sıkıca tutup dağın altına ittim, bana öğrettiği her şeyi hatırlamaya çalıştım.

Dönüşlerim pürüzsüz, duruş doğru ve başım açıktı ve bu noktada kayağın derimin altında olduğunu fark ettim. Macera orada bitmedi. Son öğleden sonra başka bir macera için yaklaşık 8,200 ft’lik bir teleferik aldık: yamaç paraşütü.
Kısa bir dersin ardından, “3-2-1 GO!” U dinledim. Şaşırtıcı bir şekilde, kendimi bir dağdan kovmaktan gergin değildim ve hiç zamanım olmadan ben ve en yakın yeni arkadaşım (bir nitelik Ed öğretmen) termalleri vadi üzerinde sürüyordu. Yirmi dakika sonra aşağıda kayak pistlerine hafifçe indi. Ne acele Peki kayak böceğini mi yakaladım? Düzgün tanımla. Aslında, bir sonraki kayak tatilimi önceden seçtim.

No Tags

No views yet

Listing ID: N/A

Report problem

Processing your request, Please wait....